Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~adziulka | użytkownik

imię i nazwiskoadrianna. adresPoznań zarejestrowany19.08.2006 @14:05:47 ostatnio na stronie21.01.2012 @06:50:59

mała.
w miarę ułożona.
czasem dziwna,
ale i zaskakująca.
bardzo przywiązująca się do ludzi.
mająca swój świat i kredki.
uwielbiająca mówić.
bywa i że pedantka.
żyjąca swoimi pasjami.
wieczna marzycielka.
momentami dziecinna.
kochająca.
uparta.
czasem egoistka.
trochę naiwna.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwinamorataPL.deviantart.com Gadu-Gadu5193002
digarty7 komentarze283 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Pro100wO3    22.09.2009 @22:42:51
Świetny zachód słońca
_______
Znam swoją wartość jednak bardziej cenię Twoją krytykę.
~clk    06.10.2008 @22:26:05
zapraszam do mojej butelki ... widze ta sama inspiracja hehe
~emilio    13.09.2008 @13:24:14
witam
~Karata    31.08.2008 @22:28:40
no kogo ja tu widzę ;D
Witam
~juncus    14.08.2008 @16:47:57
Dziękuje ! i ciesze się bardzo że aż tak się podobało ;D ;>
~Dario2    08.08.2008 @23:55:15
o, bardzo mi miło ciepłego wieczoru życzę
_______
mam nadzieję, że śmierć nie zaczyna się już na początku miłości... B.Rosiek
~CYNKA3859    27.07.2008 @18:11:28
super galeria. zajrzę.
_______
Shit happens. So... be careful.
~arturR15    07.07.2008 @23:55:30
siema )
~Corrny    07.07.2008 @12:50:41
Dzięki
~verbaT    26.05.2008 @15:18:18
thx
~verbaT    25.05.2008 @14:26:34
ano
~diZaster    16.05.2008 @23:26:36
smieszny opis na profilu, zdjecia tez smieszne, ale ucz sie pilnie, nie od razu rzym zbudowano

kazdy od czegos zaczynal.
_______
blog: http://blog.lukaszwinnicki.pl
...make yourself all honey and the flies will devour you
~FaloOona    01.05.2008 @21:01:21
Heh.. w domu taki aparat znalazlam. Ej.! Tęsknie juz za Toba! Chce poniedzialek. =**
_______
Aby być szczęśliwym- tego trzeba sie uczyć.!
~sadir    01.05.2008 @14:24:02
_______
There's a pleasure sure in being mad, which none but madman knows...
~bearfoot    28.03.2008 @18:02:42
Dziękuję.
~kazald    14.03.2008 @17:44:42
ale w komentowaniu nie chodzi o rację twojszą lub mojszą, tylko o subiektywne odczucia
~kazald    14.03.2008 @16:54:00
ja też bardzo lubię krytykę tylko konstruktywną i sensem więc jak coś to pisz śmiało
~kazald    14.03.2008 @16:10:52
jak chcesz to moge ci same rewelki wrzucać, dla mnie to bez roznicy
~mroowa    17.02.2008 @23:19:10
_______
Masz pod zdjęciem same rewelacje, a ode mnie dostałeś słabą ocenę??

NIE KRĘPUJ SIĘ - zrób to samo u mnie!
nie dbam o procenty
~othomas    20.01.2008 @02:09:02
to jest digart tu nie wstawia sie chłamu.
~othomas    20.01.2008 @02:04:39
brawa za odrobinę samokrytyki i oszczędzenia oczu innych
~othomas    20.01.2008 @02:02:50
a i szkoda ze digarta Ci usuneli.. no bywa
~mroowa    11.01.2008 @10:44:25
_______
Masz pod zdjęciem same rewelacje, a ode mnie dostałeś słabą ocenę??

NIE KRĘPUJ SIĘ - zrób to samo u mnie!
nie dbam o procenty
~schizomonja    03.01.2008 @20:00:23
Dziękuję pozdrawiam
~gsowa    26.12.2007 @23:10:39
dzieki
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt